Szállítási és fizetési információk

A rendelés menete, szállítási határidők

A webáruházunkban történő vásárláshoz első alkalommal regisztrálnia kell. Kérjük pontos, valódi adatokkal töltse ki az űrlapot, a későbbi gördülékeny ügyintézés érdekében. Az online vásárlás befejezése előtt lehetősége lesz a termék átvételének módját megadnia, ami többféle lehet:

  • személyes átvétel budapesti raktárunkban
  • GLS futárszolgálat
  • GLS csomagpont
  • FOXPOST automata
  • CSAK KÜLFÖLDRE!!! postai ajánlott levélként (előre átutalással) (Maximum 2 db szimpla CD vagy 2 db szimpla DVD esetén)

Tekintettel a webáruházban található hatalmas választékra, nem minden termék van készleten, általában 2-30 napos beszerzési idővel tudjuk a készleten nem lévő termékeket a megrendelőnek átadni. A megnövekedett igények és a vinylgyárak leterheltsége miatt azonban előfordul, hogy ennél tovább is várni kell a megrendelt kiadványra. A megrendelés stáuszával kapcsolatban hétköznapokon 11 és 18 óra között a 20-971-5023-as telefonszámon vagy az info@mgrecords.hu e-mail címen tud érdeklődni. Amennyiben a megrendelt termékből van készlet, abban az esetben a várakozási idő lerövidül, általában 2 napon belül indítjuk a csomagot vagy jelezzük a megrendelt termék átvehetőségét.

Az áru átvétele és a fizetés módjai és költségei:

  • személyes átvétel budapesti üzletünkben – ingyenes
  • GLS futárszolgálat – 1590 Ft GLS
  • GLS csomagpont – 1590 FT
  • *GLS utánvétkezelési díj: 400 FT

    A csomagfeladás tényét a GLS futárszolgálat e-mail-ben erősíti meg, és sms formájában tájékoztatást küld a kiszállítás várható időpontjáról.

  • FOXPOST automatába történő kézbesítés díja – 1190 Ft
  • *FOXPOST utánvétkezelési díj 10000 Ft-ig 150 Ft, 10000 Ft fölött 1,2%

  • CSAK KÜLFÖLDRE: Postai ajánlott levélként: előre átutalással  4.500,- Ft
    (maximum 2 db szimpla CD, vagy 2 db DVD esetén vehető igénybe)
    (Kérjük a részletekért kattintson a kiválasztott szállítási módra!)
Szállítással  kapcsolatos információk külföldről történő megrendelés esetében/ Delivery information for orders from abroad:
GLS  Futárszolgálat /GLS courier service (2-7 working days)
Körzet Ft/csomag Area/package< 2 kg< 3 kg< 5 kg< 10 kg< 15 kg< 20 kg
1. Zóna - Slovakia (1), Slovenia, Austria, Czech Republic, Romania, Croatia (2)3821460460979051973610561
2. Zóna - Poland, Germany (2), Belgium, Netherlands, Lux, Lie, Bulgaria (3)45695795707591911083612339
3. Zóna - Denmark (3), France, Vatican(3) Italy (3-5), Northern Ireland, Ireland (5)6756821410063150751588916721
Magyar Posta/Hungarian Post (5-28 working days)
Országok/Countries< 500 g< 2000 g< 3000 g< 5000 g
EU-n belül / Inside the EU(pl/e.g.: Malta, Ciprus, Finland)3725 HUF9040 HUFxx
Eu-n kívül ( Outside the EU (pl/e.g.: Serbia, Switzerland, Iceland)4225 HUF9915 HUF17900 HUF19600 HUF
Outside of EUROPE4555 HUF11245 HUF21000 HUF24200 HUF
T N T    (csak meghatározott országokba/only to specific countries) (2-7 working days)
Országok/Countries< 5 kg< 7 kg< 10 kg
Latvia, Lithuania, Estonia, Bulgaria, Portugal, Finland, Sveden, Greece, Spain9300 HUF10900 HUF13300 HUF
Switzerland, Norway, Liechtenstein, Great Britain10500 HUF11700 HUF13600 HUF
Albania, Serbia, Bosnia, Macedonia, Montenegro, Turkey, Moldova13600 HUF17800 HUF24000 HUF

Bankkártyával történő fizetés menetének és feltételeinek részletes leírása

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Elfogadott kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

NAGYON FONTOS TUDNIVALÓK

Ha a GLS futárszolgálattal való szállítást kéri, akkor minden esetben olyan címet adjon meg, ahol normál munkaidőben (munkanapokon 8-17 óráig) tartózkodik. Ha ezen a helyen nem tudja átvenni a csomagot, akkor Önnek a GLS csomagpont, a Foxpost vagy a GLS csomagautomata a megoldás. Ha Ön mobiltelefonos elérhetőséget is megad, akkor a futárral tud kommunikálni.
GLS csomagautomatába vagy Foxpost automatába kért csomagokat 2-4 munkanapon, míg a vidéki GLS csomagautomatába vagy Foxpost csomagautomatába kért csomagokat 3-5 munkanapon belül tudják átvenni a vásárlók. 

Átutalás esetében csak az összeg beérkezése után indítjuk a csomagot, emiatt a szállítási határidő hosszabbodhat.

Csomag minimális darabszámának meghatározása:

A rendelés során a "SZÁLLÍTÁSI OPCIÓK TÖBB TÉTEL ESETÉN"-nél megadhatja, hogy egyben, vagy külön termékenként küldjük a rendelést. (Több termék esetén, eltérhet a kézbesítések lehetséges ideje, ezt befolyásolhatja a kiadvány megjelenési dátuma vagy a termék újragyártásának időpontja)

Árucsere:

Amennyiben az áru egyértelműen gyári hibás, kérjük, vegye fel mihamarabb a kapcsolatot velünk e-mailben info@mgrecords.hu vagy +36-20-971-5023 telefonon, majd jutassa el hozzánk a terméket (akár személyesen, akár postai úton) és egy rövid leírást a hibáról. Ezt követően mi az árut a lehető legrövidebb úton kicseréljük. Amennyiben a termék már nem beszerezhető, úgy visszatérítjük az árát.

Ha a terméket bizonyíthatóan nem rendeltetésszerűen használták, úgy nem áll módunkban azt kicserélni.

Lemondási feltételek:

Leadott rendelését aznap 15 óráig törölheti.

15 óra után leadott rendelést a következő munkanap 12 óráig törölheti e-mail-ben info@mgrecords.hu vagy telefonon +36-20-971-5023.

(Amennyiben a már leadott megrendelését le szeretné mondani, kérjük azt a lehető leghamarabb jelezze  e-mail-ben info@mgrecords.hu vagy telefonon +36-20-971-5023.)

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak mérvadóak.

ELÁLLÁS

14 nap az elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad.


A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSRÓL

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó ezen jogát a jogszabályoknak megfelelően a termék megrendelése és az áru átvétele közti időben is gyakorolhatja.
A vásárlónak az Elállási szándékát a Kapcsolatokban feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN:
1. Gondosan csomagold be a terméket.
2. Helyezd el a számlát a csomagon belül.
3. Küldd vissza a lezárt csomagot az általad választott  módon (posta, futár stb.) a saját költségeden.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. A csomagolásból eredő hiányosságok vagy a termék rendeltetésszerű használatából eredő károk esetén webshopunk megtagadhatja az áru visszavételét és ellenértékének visszatérítését.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
  - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  - a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti elállási jogát;
  - valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Az elállási jog gyakorlása raktárunkban személyesen (1097 Budapest, Gubacsi út 30. C épület II.emelet), vagy futárszolgálat, posta igénybevételével, úgyszintén a gubacsi úti raktárunkba történő visszajuttatással lehetséges.


Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

    Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken [https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

    Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

    Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület.
        
    A Békéltető Testületek elérhetősége: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

    Bírósági eljárás kezdeményezése. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.

Bankkártyás fizetés

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden
elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció
valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.

Az online vásárlás további előnyei:
• A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
• Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
• A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással
kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank
Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke - a kifizetett összeg - azonnal zárolásra kerül
kártyaszámláján.

A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D
Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi
kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező
vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a
jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure
tranzakció esetén - amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az
internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók
esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű
azonosítást.

Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
• Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos
ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
• Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
• Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott
információkat!
• Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne
férhessen hozzá!
• Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.

A biztonságról:
A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az
Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot
az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt.
megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll
ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS
1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.

A fizetés folyamata:
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet
áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál
kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az
UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a
kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a
hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha
ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a
tranzakció eredményességéről értesítést kap.

Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni,
kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

PayPal fizetés

PayPallal történő fizetés esetén a PayPal által levont költségeket (vásárlási érték 5%-a) továbbterheljük a vásárlóra, ezért amennyiben a megrendelő ezt a fizetési módot választja, a fizetendő összeg 5%-kal, azaz a PayPal fizetési mód díjával megemelkedik.